Persoonibrändi pildistamine on võti, mis aitab sul oma isikupära ja professionaalsust visuaalselt edastada ning jätta sihtrühmale meeldejääv mulje. Olgu su eesmärgiks LinkedIn’i profiilipilt, isiklik koduleht või sotsiaalmeedia sisu, läbimõeldud ja sihipärane kasutajakeskne pildikeel tugevdab sinu brändi usaldusväärsust ning nähtavust.
Selles postituses annan sulle lihtsad ja praktilised sammud, kuidas planeerida ja ellu viia persoonibrändi fotosessiooni, alustades inspiratsiooniga Pinterestis ja lõpetades õige ettevalmistusega nii vaimselt kui füüsiliselt. Järgides neid nõuandeid, saad enesekindla ja autentse tulemuse, mis toetab sinu isiklikku brändi ja aitab sul silma paista.
Järgnevalt jagan sinuga viite soovitust, kui oled mõelnud persoonibrändi pildistamisele minna:
1. Loo Pinteresti pildikogu ehk mood board
Pinterestist leiad ohtralt inspireerivaid pilte, mis aitavad isikliku brändi loomisel. Salvesta sind kõnetavad fotod ühte albumisse. Võid lisada sinna meeldivaid värve, rõivavalikuid, kehapoose ja muid detaile, mis sind iseloomustavad. Otsi märksõnu nagu personal brand photoshoot, studio photography või fraase, mis on seotud sinu tegevusalaga. Jaga albumit enne pildistamist ka fotograafiga — see aitab saavutada just sinule sobiva lõpptulemuse. Et sul oleks kergem alustada, võid inspiratsiooniks piiluda minu enda koostatud Pinteresti albumisse.
2. Mõtle läbi oma riietus ja aksessuaarid
Vali rõivad, milles tunned end hästi ja mis sind iseloomustavad. Kui võimalik, kaalu jumestaja kaasamist — meik võiks olla kerge ja loomulik. Kui jääd riietuse valikul hätta, võta kaasa mitu erinevat komplekti ning aruta fotograafiga, mis sobiks kõige paremini. Hoolitse ka selle eest, et riided oleksid triigitud.
3. Varu piisavalt aega
Soovitan ühe inimese kohta vähemalt tund. Kui plaanid pildistada rohkem kui kahe rõivakomplektiga, siis arvesta kahe tunniga. Esimesed 30 minutit kuluvad sageli sisseelamiseks ja soojenduseks. Kui oled kaameraga harjunud, muutuvad näoilmed loomulikumaks ning väljendavad paremini sind ja sinu energiat. Kui plaanid ka jumestust, varu lisaks üks tund enne pildistamist.
4. Võta kaasa isiklikke rekvisiite
Kuigi Tulbi fotostuudio Sydney saalis, kus viimati pildistasin, oli palju erinevaid taustu ja aksessuaare, annavad just sinu tegevusega seotud elemendid piltidele isikupära. Näiteks võid kaasa võtta oma lemmiktassi, märkmiku ja pastaka või raamatuid, mis sind inspireerivad ja on seotud sinu erialaga.
5. Valmista end vaimselt ja füüsiliselt ette
Puhka ja maga hästi ning võta aega, et enne pildistamist lõõgastuda. Kui tunned end rahulikuna ja kohalolevana, paistab see ka fotodel välja. Pea meeles — autentne ja ehe olemine võidab alati.
Loodan, et need soovitused on abiks persoonibrändi pildistamise planeerimisel. Kui sul tekkis mõtteid või küsimusi, siis võta minuga ühendust. Fotograaf on alati sinu partner, juhendaja ja toetaja, kes soovib parimat tulemust just sinu huve ja soove silmas pidades.